23 tammikuuta 2015

RUBEN



Hei kaikki ystävät! Täällä kirjoittaa Ruben. Olen nyt vähän yli kahdeksan kuukauden ja kovasti opin kaikkea uutta kokoajan. Vielä en ihan oo hoksannu miten mennä eteenpäin mutta työnalla parhaillaan! Täällä Thaimaassa olosta oon nauttinut, rakastan uimista ja lämpöä, vaikka sitä onkin välillä jo vähän liikaa mun makuun. Päivät menee mukavasti äitin ja isin (aina kun se ei ole koulussa) kanssa hengaillen ja leikkien leluilla. 

Musta on tullut vähän riippuvainen äitiin ja isiin, varsinkin kun täällä ei oikein muita muita kavereita oo, paitsi nuo lukuisat thaimaalaiset ihailijat. Kännykkäkameran edessä on tullut oltua jos vaikka kuinka monta kertaa, ja joka kerta eri ihmisen kanssa. Kovasti ilmeisesti pitävät minusta, oltiin me sitten ilmajunassa, syömässä, taksissa, kaupassa tai vaikka omalla pihalla joku aina lirkuttelee tai kurkkii käsien takaa sanoen "ta-eeeee" (äiti ja isi on tulkinnut sen suomeksi "kukkuu"):) Mutta jos siis ollaan ihan vaan kotona, en juuri yksin viihy lattialla, vaan mielummin äitin sylissä tai sitten äiti minun vieressä lattialla leikkimässä. Kuka nyt yksin tykkäis olla?! Ja sitäpaitsi mitä muutakaan äiti täällä päivät pitkät tekis jos ei olis mun kans.

Normipäivä kun isi on koulussa menee muuten jotakuinkin näin..

7:58 Aika tarkalleen alan paukuttaa jalkoja sänkyä vasten niin että isikin herää varmasti ennen omaa           herätyskelloa..

8:30 Syyään aamupuuroa ja isi lähtee kouluun

9:30 Äitin kanssa salille, missä mä leikin lattialla ja äiti hikoilee mitä ihmeellisimpien laitteitten                 parissa.. usein myös toimistotyöntekijät tulee ottamaan mut syliin ja hauskuuttaa mua hetken.

10:30 Päiväunet

11:30 Lounas alakerran ravintolassa äitin kanssa

12:00 Uimaan/ leikkimään altaan reunalle äitin viereen

13:30 Toiset päikkärit

15:00 Välipala

16:15 Isi tulee kotiin ja lähetään syömään taas alakertaan vaikka kanaa ja riisiä.

17:30 Kävelemään isin koulun alueelle, tai kahville viereiseen kahvilaan tms..

20:00 Iltapuuro ja iltakylpy

21:00--> ZZZzzzzzz.. 

PST..kylvyssä päivän aikana käyn päivän ja oman hikoilun mukaan, 2-5 kertaa, muttei se mua haittaa koska tykkään uimisesta!

Rakkain terveisin Ruben




                               










2 kommenttia:

  1. Heipsan ja terveisiä sinne kanan ja riisin pariin ;)
    Täälläkin viihdytään äidin kanssa Selja 1,2kk. :)
    Terkkuja Mäntyharjulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiitos paljon ja Terveiset takaisin sinne talviseen pohjolaan!:)
      Ps. Äiti on paras kaveri!:)

      Poista